Klantenservice
BEDENKTIJD
Je kunt elk product dat je hebt gekocht in de webshop van Water-Ontharder.nl binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retour sturen. Je hoeft ons dus niet te laten weten waarom je het product terugstuurt, maar we stellen het erg op prijs als je dit wel doet. We streven naar een excellente productkwaliteit en verkoopservice en als er iets is dat we kunnen verbeteren, dan horen we dat graag van je. Overigens geldt dit ook als je het product toch wilt houden. Stuur ons daarvoor een e-mail.
Wanneer je een product retour wil sturen, maak je gebruik van je herroepingsrecht. Stuur ons hiervoor een e-mail. We leggen je dan uit hoe je het product aan ons retour kunt sturen. De kosten van de retourzending komen voor jouw rekening. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van jouw pakket en de vervoerder die je gebruikt, maar reken ongeveer op € 7,25 voor verzending binnen Nederland. Stuur het product in de originele staat en verpakking inclusief alle toebehoren retour. Na ontvangst van jouw retour controleren we de staat van het product.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus voorzichtig en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van jouw retour zullen we het aankoopbedrag aan je terugstorten. Enkel de verzendkosten voor de retour naar onze webwinkel zijn voor jouw rekening.
PRODUCT OMRUILEN
Je kunt elk product dat je hebt gekocht in de webshop van Water-Ontharder.nl ook binnen 14 dagen omruilen voor een ander product. Stuur ons hiervoor een e-mail. We leggen je dan uit hoe je het product aan ons retour kunt sturen. De kosten van de retourzending komen voor jouw rekening. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van jouw pakket en de vervoerder die je gebruikt, maar reken ongeveer op € 7,25 voor verzending binnen Nederland. Stuur het product in de originele staat en verpakking inclusief alle toebehoren retour. Na ontvangst van jouw retour controleren we de staat van het product.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus voorzichtig en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Is het vervangende product goedkoper dan het product dat je origineel had aangeschaft? Dan storten we uiterlijk binnen 14 werkdagen het positieve verschil aan je terug. De verzendkosten van het vervangende product betalen wij. Jij betaalt enkel de verzendkosten van het retour sturen van het originele product. Is het vervangende product duurder dan het product dat je origineel had aangeschaft? Dan vragen we je eerst het restant te voldoen. Na ontvangst van de restbetaling sturen we het vervangende product naar je toe. Wij betalen de verzendkosten hiervan. Jij betaalt enkel de verzendkosten van het retour sturen van het originele product.
LEVERING EN VERZENDKOSTEN
We versturen alle producten gratis naar je toe. We hanteren dus geen minimum bestelbedrag voor de verzendkosten, die betalen wij altijd. Alle vermelde prijzen op onze website zijn dus inclusief verzendkosten. Je betaalt enkel de verzendkosten van een retourzending, wanneer je een product wilt ruilen of retourneren.
We doen ons best een bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. We maken gebruik van de verzendservice van PostNL. Meestal betekent dit dat wanneer je op een werkdag voor 16.00 uur een bestelling plaatst, deze de volgende dag bij je bezorgd wordt tussen 9.00 en 18.00 uur. Bestellingen die we in het weekend ontvangen, worden op maandag verstuurd, zodat je deze meestal dinsdag in huis hebt.
Aangezien we gebruik maken van een externe partij voor de bezorging van onze producten, is dit slechts een indicatie. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Mocht een product tijdelijk een andere levertijd hebben, dan staat dit aangegeven in de productomschrijving op onze website. En mocht er onverhoopt iets misgaan met de verzending, dan brengen we jou zo snel mogelijk op de hoogte van de vertraging.
Nadat we jouw pakket aan PostNL gegeven hebben, ontvang je van ons een track&trace code zodat je de zending zelf kunt volgen.
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op per e-mail. Wanneer we het pakket nog niet overgedragen hebben aan PostNL, zullen we het bezorgadres voor je wijzigen. Indien jouw e-mail ons op tijd bereikt heeft, bevestigen we de wijziging van het leveringsadres als reactie op jouw e-mail.
GARANTIE
Uiteraard heb je recht op een goed product, daar staan wij voor. Maar soms gaat er helaas iets mis. Dan lossen we dat graag op.
Neem na levering direct contact met ons op als:
- het product niet compleet is;
- het product beschadigd is;
- het product kapot is of het niet goed doet;
Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
BETAALMETHODES
Jouw bestelling kun je op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Ideal
- Overboeking
- Creditcard
KLACHTEN
Ging er iets niet goed en heb je een klacht over een van onze producten of onze service? Dan lossen we dat graag op.
Stuur ons hiervoor een e-mail waarin je jouw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk toelicht.
We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op om tot een oplossing te komen.
CONTACT
Heb je een vraag? Kijk dan eerst eens naar onze Veelgestelde Vragen pagina.
Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan een e-mail.
Ons vestigingsadres is:
Webshop Guru Ltd
Schiphol Boulevard 127
1118BG Schiphol
LET OP: dit is geen bezoekadres en ook niet het adres voor retourzendingen